Results 1 to 6 of 6

Thread: Wanna fuck Melissa Puenteor or should that be Valentina? Join the que LOL

  1. #1
    Member Amateur
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    60
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 3 Posts

    Wanna fuck Melissa Puenteor or should that be Valentina? Join the que LOL

    Came across this load of old bollocks www.top-escort-valentina.com/homeen.htm


    Now lookin at the pics she calls her self Valentina & yes you can fuck it, but the pics are of Melissa Puente (star tattoo's on her back) Clearlly Valentina is not a allias of Melissa Puente it's some fucker trying to cash in on people thinking that you to can have sex with this gal.

    Shame cos i'd be up for a bit or a lot of Melissa Puente


    I've even seen a few other sites that has Kimberley Holland pics (she's re-named as something else?) & you can book her YEAH CORSE YOU CAN.

    Anyone else seen anything similar or got any comments speak up.

  2. #2
    Senior Member Deputy Pimp
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    829
    Thanks
    14
    Thanked 27 Times in 24 Posts

    Re: Wanna fuck Melissa Puenteor or should that be Valentina? Join the que LOL

    Yep there a load of this out there using these girls pics

  3. #3
    Member Amateur
    Join Date
    May 2007
    Posts
    59
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Wanna fuck Melissa Puenteor or should that be Valentina? Join the que LOL

    I be wary of these sites, if the girl does provide such services, there's usually somewhere on their website that specfiy this. You can also check the board @ Erotic Connection, (theeroticreview.com). They have a specific board to exchange information of porn stars who do provide escort.
    ===================================
    Tyrell: "More human than human" is our motto.

  4. #4
    Senior Member Free Porn Surfer
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    353
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 3 Posts

    Re: Wanna fuck Melissa Puenteor or should that be Valentina? Join the que LOL

    This site could only get away with this overseas. If they tried to host this in the U.S. I'm sure Playboy would have them shut down in no time.

  5. #5
    Super Moderator Pimp DS's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    2,808
    Thanks
    6
    Thanked 55 Times in 33 Posts

    Re: Wanna fuck Melissa Puenteor or should that be Valentina? Join the que LOL

    This reminds me of something I came across a long time ago - some guy set up a page where he said him and his wife needed money, so he was selling nude photos of his wife. He had some preview photos, and you could easily tell the guy was full of shit - they were from a Sweet Devon set.

    Sarah Blake actually does offer escort services, if you've got the cash (it ranges from $2,500 for three hours to $15,000 for 48 hours).
    "I'm on the top as long as the music's loud."

  6. #6
    Member Amateur
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    78
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Wanna fuck Melissa Puenteor or should that be Valentina? Join the que LOL

    wow, I checked out sarah's website. Now all I need is a couple of extra grand.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •